fredag 1 april 2011

Bieber vs. Glee, Blie or Glieber :)

He-he-hejjj. En liten uppdatering på gårdagens stora FAIL, den var iaf stor enligt mig och jag kände mig sååå idiotisk. Men iaf, min mentor Jesper fick såklart världens största flin när jag berätta, ganska typiskt mig, tror inte att han var chockad. MEN IAF så gick jag till Nöjesbutiken och berätta. Jag tror att han tyckte att jag var lite konstig för jag bara babbla på om en massa alternativ och saker i typ 5 minuter. Men jag kan iaf hämta paketet fast jag måste hitta det själv elr vad man ska säga. Eftersom jag inte har själva koden! Så det gick awesome! :) Vi får våra tröjor! Och doooom kommer vara AWESOME eftersom vi har gjort trycket själva. Jag har t.o.m målat/skrivit allt, lite stolt över det faktiskt :) Meeeeeeen iaf, nu måste jag dra, ska äta nu och sen blire Grums. Imorgon ska jag till Kd och shoppa + hämta syrran! så vi hörs imorgon kväll! Ha det jättebra! Såååå gött med HELG! :D Just nu sitter jag också och diggar denna låååt http://www.youtube.com/watch?v=axRZV42ZukY&NR=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv