måndag 18 april 2011

mmmmmh...maraton

Yo! I´m back on track, pigg och glad och har nyss ätit kex choklad. Nä ja skämta, skrev bara det för att det skulle rimma. Åh...liv jag har! IAF så ska jag ut och springa snart, men jag måste vänta för jag vill inte få världens håll. Mina vader är jobbiga nog att springa med :s Förresten om ni undrar så har jag ingen aning om hur långt jag springer. Jag springer en sträcka sen när jag inte vill längre så vänder jag. Ingen större del än det. Men jag suger på det, så det blir inte speciellt långt. Men det är alltid bättre än ingenting, right? ;) Iaf eftersom jag ska ut och motionera (haha) tänkte jag lägga upp en bild på Marabous godaste choklad (just nu): OCH JA!! Titta på omslaget. För er som inte är uppmärksamma så har alla fått nya designer. Förutom några, men det kommer nog nya snart ;) jag har dock inte ätit denna choklad sen typ jag var i Åre så det skulle vara gött med en sånn snart ;) MEN IAF, ingen mer choklad, nu ska jag ut och springa :) Herregud! Ha det! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv