tisdag 5 april 2011

just be true to who you are!

Nämen tjenare gott folk! :) Igår så vart det för sent så jag hann inte gå på datan. iaf så hade jag utvecklingssamtalet igår, det gick väll hyfsat. vet redan allt så. Sen så åkte jag och anna till charlottenberg och var där i några timmar. Jag köpte mig ett par chinos, från Cubus. Såklart? ;) OCH reeses pieces, vit choklad, skittles, starburst och en äcklig Snapple dricka som verkligen var usch :s Asså det gick att dricka den i början men sen så...usch! :s IAF så var det igår och idag så är det en ny dag! Snart är det final! FÄRJESTAD måste vinna för annars kommer jag garanterat att vara pissed off! Imorgon så är det en rätt så chill dag. jag sitter i kiosken med jessica fram till efter lunch typ och sen är det boxning på idrotten, fotboll med brazilianare på elevens val och sen på kvällen är det ZUMBA i värmskog och dirket efter så stannar jag kvar och har pingisträning! :) Tidningen kommer dit så vi har en extra träning! :) Därför skippar jag idag, har liiiite skolarbete och så är det ju såklart hockey match haha ;) Ha det bra så hörs vi imorgon! Värsta braaaiga låten: Jessie J - Who You Are

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv