tisdag 12 april 2011

brottoooom

Nämen tja, varit fullt upp, eller så har jag bara inte orkat skriva på bloggen tyvärr. Men NU skriver jag ju så. Förresten så får jag damp på att bloggen inte verkar reagera på stycken. SÅÅÅÅ störande när allt blir till en stor jäkla klump. Men, men. Ni vet iallafall att jag inte gör det med flit. Så sorry hörni. Men nu har jag bättre NEWS att komma med, kemi provet som var helt stört svårt fick jag då VG på. HELT CHOCKAD! Jag var banne mig bara 4 "kryss" (typ som poäng) ifrån MVG. Jag vart då laaaagomt chockad. Förstår inte hur sånt här händer mig. Har alltid sånn tur med skolan. Whatever ämne det är x) ÄNNU bättre news är att jag får min andra tandställning imorgon. Uppe i käften. Skämta, inge awesome news där inte men det ska ändå bli fett att få raka tänder om några år haha ;) Nej men nu måste jag verkligen dra på pingisträningen, avslutning idag...tyvärr "/ Fast det ä göteborgs cup den 3,4,5 juni och avslutningsresa då så det kommer bil awesome! nej men nu måste jag verkligen dra ;) HÖRS IMORGON HÖRNI! :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv