torsdag 21 april 2011

I My Me Mine

Tjenare lovers!


Jag har ONT! I mina högra revben. Varje gång jag andas elr rör mig så gör det jätteont, har upptäckt ett ganska stort blåmärke också "/ Så jag tar det lite försiktigt ett tag framöver. Inför resan då!

På lördag så åker vi, på kvällen, jag är så taggad :) Vi landar i Düsseldorf cirka 11 på kvällen tror jag och där blir vi hämtade och så har vi en timmes bilresa fram till våra vänners hus i Holland :) Det ska bli jättekul! :)

Tisdag, onsdag och torsdag så ska vi resa i Tyskland och nästa lördag kväll så åker vi hem :( Gött påsklov iaf! :)

Snart kommer Fannie också, hon ska sova över här tills imorgon, då vi också får besök :) Måste hinna packa någon gång också ju! o__O

haha länge sen jag skrev den smileysen o__O, O_o, O_O, o_o, O__o, o_O

haha liv x)


Den ska jag börja använda oftare :)

Jaja, vi hörs väll nog någon gång innan vi åker, förhoppningsvis, annars så önskar jag alla ett riktigt fett najs påsklov!

:D<3










Lite nya bilder från igår, så fint :)




http://open.spotify.com/track/04Y1SmEcvmB2bAyEoGWIWS






Spotify länk till en bra låt enligt mig :):



I My Me Mine - Barbara Keffer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv