lördag 2 april 2011

shoppinggg

Nämen tja! Idag så har jag då shoppat lite grann i Karlstad som ni kanske ser ;) Båda tröjorna är från Gina Tricot 99kr. Jättebekväma och snygga :) Måste nästan köpa fler x) Det finns jättemånga olika i en massa olika färger och tryck på. :) Mina leopard tights är också från Gina Tricot 99kr. En sådan bag har jag velat ha jääättelänge så när jag hittade en stor en för 199 istället för 379 så köpte jag såklart den ;) Stadium :) Har också velat ha en sådan där "Funky" klocka från Teknik Magasinet. Bara 99kr. Och det finns i sååå himla coola färger. Chock färger typ ;) Rosa, orange, ljusgrön, blå, lila osv.....såklart gul också ;) Och äntligen köpte jag lite nya vår nagellack. Allihopa är glittriga och awesome :) Måste verkligen fixa mina naglar. Gammalt nagellack och så har jag bitit så dom är helt hackiga x) Till veckan ska jag försöka tvinga mina föräldrar att åka med mig till Charlottenberg också. För jag måste hitta byxor till mina korta, knubbiga ben. Cubus alltså ;D Jag älskar Cubus, finns så himla awesome saker och snygga Basic plagg också! Och mycket mer FÄRG! Det gillar vi! Förresten har det krånglat när jag har skrivit stycken i bloggen så allt har blivit till en stor text, vilket blir mega mycket svårare att läsa "/ ska försöla fixa det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv