tisdag 19 april 2011

nivå.....

Tjohej alla små barn :)

Idag fick vi preliminära intagnings beskeden och jag kom in på allt. Det gjorde dom flesta så det är gr8! :)
iaf så har jag än en gång gjort nytt på bloggen. Awesome tkr jag :) Iaf så ändra jag texten i hopp om att det ska funka att skriva med stycken. Får se med detta inlägget. Ni lär ha märkt det redan ;)

Iaf så har jag beep-test först på morgonen imorgon, usch, fy och blä! Mitt rekord är väll typ 5, något. Men jag vet att jag suger på att springa så jag bryr mig inte så värst mycket :)
Ska iaf ut och gå nu, orkar inte springa idag, sprang hard core igår så det får räcka med en promenad idag :) Har också hälsa och motion imorgon och då ska jag spela pingis, awesome! :D

Har inte så mkt mer att skriva om idag. Så vi hörs imorgon istället! :)
Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv