fredag 30 december 2011

10 sanningar...

10 sanningar om mig...

1. Jag är en jättedålig förlorare (för de mesta, dock inte alltid), ju mer jag känner personen desto argare blir jag när jag förlorar...
2. Jag har nästan alltid på mig mössa inomhus, jag tycker att det är bekvämt och jag fryser inte + att det håller håret borta!
3. Jag vill tatuera mig, gärna någon text på handleden!
4. Jag har aldrig varit full, aldrig rökt och aldrig snusat. De två sista, bara för att jag tycker att det är fett äckligt och det första för att jag inte är "intresserad" av alkohol än ;)
5. Jag tycker om bilköar och när det är mycket trafik. Haha :p
6. Mitt rum är lila!
7. Jag skulle jättegärna vilja lära mig att åka longboard!
8. Jag tycker att House of Night böckerna är bättre än Twilight böckerna!
9. Jag tycker att Titanic är den drygaste filmen ever och därför tycker inte jag att den är speciellt bra!
10. Jag ska till Usa nästa sommar!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv