lördag 3 december 2011

Overnighting

Tjena folket!
Med tanke på att jag har sovit 4 timmar inatt från klockan 05:00 till 09:00 så mår jag inte så speciellt bra. Blev hämtad klockan halv tolv och sen skulle vi vidare in till Karlstad. När vi kom till stället vi skulle vara kände jag verkligen att jag bara ville hem. Jag mådde sååå dåligt. Så efter ett tag orkade jag inte mer utan drog ut till bilen som stod parkerad på gatan, drog ut min sovsäck och sov i baksätet cirka 2 timmar tror jag. Det blåste som bara den, det var kallt och hela bilen gunga för att det blåste som ini helvete. Sen så var det en bil som tutade jättehögt så att jag vakna med världens hjärtklappning och sen var det faktiskt en bil som körde in i våran "vaddetnuheter-spegel" där framme. Blev ju lagomt rädd. Så typiskt -.-'
Annars var själva film natten riktigt grym. Riktigt roliga vänner jag har asså. Så himla random gäng är vi och så himla olika personligheter, men det är det som gör allt så roligt! Det var många som åkte hem fredag kväll men sen var vi ändå ett gäng som "sov" över där :)
Jag hade det jättekul iallafall även om jag på fredags kvällen tappade mitt busskort på ica och blev uppringd, sov 4 timmar på ett stenhårt golv, blev "påkörd" av en bil.....så värt det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv