torsdag 15 december 2011

Im a survivor!



Vill bara berätta för alla som kanske börjar oroa sig för mig och mina betyg (vad vet jag vad ni tänker när ni läser mina deppiga statusar). Om det är något som ni borde veta om mig är att jag alltid gör allt en mkt bigger deal än vad det är + att jag alltid trycker ner mig själv när det kommer till skolarbete. Jag har failat 1 prov den här terminen. Ville bara "make that clear". Det var i svenska. Jag hade inte pluggat och det var onödigt svårt. Annars har jag fått jättebra i alla andra svenska uppsatser och redovisningar. Så nej, jag kommer förmodligen inte faila i svenska ens.
När det kommer till matte, samhäll och historia som jag ofta klagar om så kommer jag förmodligen inte faila där heller. Bara så att ni vet!
Im a survivor ;)
http://www.youtube.com/watch?v=eRjDd1yD6L8&feature=relmfu

1 kommentar:

Bloggarkiv