söndag 25 december 2011

Så....AWESOME!


Sitter just nu och dunkar den här cdn som jag hade önskat mig och som jag fick igår! Bästa....jul cdn.....EVER!
Fick en massa roliga saker. En massa glee saker som jag hade önskat mig! Glee kalender, glee cdn, hela glee season 2, glee t-shirt (som tyvärr är jätteliten eftersom dom bara gör junior tröjor -.-'). Sen en massa andra saker, lady gaga film, en ny kudde haha, en awesome mössa, knä-strumpor jag hade önskat mig och pengar, ska spara hälften för resan och sen ska jag köpa awesome grejer för resten, men jag tänker inte avslöja vad jag ska köpa riktigt än...bara för att det är så sjukt GRYMT!
Öppnade även min stocking imorse men jag tänker inte rabbla upp allt som fanns i den men en riktigt rolig sak var att jag ska på hockeymatch imorgon och se Fbk -AIK. Blir fjärde matchen i år det!
Idag så är det ju som sagt Christmas Day, det är idag som det firas mest i USA och det gör ju då även vi, kanske inte mest, men vi firar. Imorse öppnade vi stockings, klockan fyra får vi awesome besök av bl.a Fannie och Madu och hela dagen kommer vara awesome tror jag!
Hoppas ni får en bra Christmas Day och glöm inte bort att Jesus fyller 2011 år idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv