lördag 17 december 2011

Shut the hell up.....fast ne!



Kul dag igår, elr nej, kul kväll igår! Skolan var hemsk, mådde jättedåligt och låg halva dagen i vilorummet och sov. Sen när jag äntligen kom hem så åt jag lite och tog en ipren innan jag åkte in till Grums. Väl framme la jag mig i soffan och mådde skit. Sen så BAM!, fick vi glögg och min hals blev som ny och jag kunde tänka igen. Jag var fortfarande yr men jag kunde prata och tänka igen, det var huvudsaken! Så kvällen va riktigt lyckad. Kanske inte så lyckad för dom andra på tonår som var tvungen att lyssna på mitt eviga prat hela kvällen, jag var ju tvungen att ta igen det jag hade missat under dagen! Men, men, dom börjar bli vana efter alla dessa år :)
Imorse mådde var min hals dålig igen och jag var ju jättehungrig men kunde ag ät något vettigt? Nej, min hals dödar mig. Så jag åt en avokado. Om ni undrade liksom. SEN NI! Vann jag 50 kr på en tia lott och sen fick jag dubbla vinsten. Jag blev lagomt glad då asså :D Jag sparar ju en massa pengar till min USA resa till sommaren, det kommer blir grymt!
Hörs sen snyggingar!

1 kommentar:

  1. sv: Skulle göret om ja skulle passe it lika bra som du! ;D

    SvaraRadera

Bloggarkiv