torsdag 1 december 2011

Första december

Torsdagsunderhållning. Wow, vilket ord!
Nej men jag och Elin har fika på tonår imorgon och vi ska även sova över där för det är filmnatt så jag gjorde pepparkakskladdkaka-rutor (säg det där 10 ggr snabbt haha) Iaf så var jag såklart tvungen att göra något mer än att "bara" baka. Gjorde tre olika kristyrer, lila, rosa och blå. Sen, ja, ni ser! Det är asså florsocker, vatten och amerikansk karamellfärg. Det är ju det kristyr är. Dessa rutor kmr vara fett söta hehe! Men förhoppningsvis okej att äta iaf! :D
Imorgon är det fredag och det kommer bli jättekul! :)
Ska försöka blogga imorgon men om jag inte hinner så vet ni att jag är upptagen med att leva livet!
ÅÅÅÅH! Förresten, har ni sett julkalendern? Visst verkar den bra! Ungen är ju så söt också!
Längtar att se hur den fortsätter! :)
God natt allihopa, trevlig första december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv