måndag 5 december 2011

Poweraid shots is tha shit!


Bästa måndagen på länge!
Är way positivare idag, fick underbar respons igår och är glad över att vissa har hittat kommentar knappen. Ni kan fortfarande kommentera utan ett google-konto elr något sånt. Bara att kommentera! Är glad för alla som brydde sig så pass mycket igår!
Back to today. Iaf så började det ganska chill. Det var världens mat kö så vi orka inte stå där så vi drog till donken, jag, linnea, fanny och daniel! Dock orkade jag inte äta så jag köpte en milkshake.
Efter skolan så gick jag runt på stan medans jag vänta på bussen och hittade (till min stora förvåning) att det finns HTC Desire Z skal (Teknik Magasinet)! Bara tråkiga svarta, men man kan ju alltid pimpa dom själv? ;)
Sen vart jag hungrig och bestämde mig för att dricka Poweraid, vet då inte alls varför jag fick för mig det, men det kändes rätt. Snacka om awesome stuff. Man blir ju mätt! Helt seriöst! Bäst ever! Så jag tänkte bara tipsa om det. Visst, om ni är hungriga så ska ni självklart äta mat, men finns det inte till hands är Poweraid dret bra! Plus att det lilla locket gör allting tio ggr roligare. Poweraid shots <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv