fredag 29 juni 2012

En vecka

Just det. Exakt en vecka kvar här nere i Tennessee. Och det känns gött faktiskt! Längtar efter att åka upp till syrran igen och sen få spendera några dagar i New York med släkt och vänner innan vi till slut drar oss hemåt igen (längtar INTE till det). Men iallafall så ska jag njuta av sista tiden här, ska flyga igen, åka på drive in bio och fira fjärde juli bl.a. det kommer vara great :)


Idag vaknade jag ganska tidigt för att kunna dra på ett dans/gympa-pass. Det kallas "dance off", typ som zumba men med bättre och modernare musik :D Jag ville testa det iallafall och det var jättekul faktiskt! Kom hem och läste, låg ute i solen, fixa lunch och kollade på fotbollen. Hade hoppats på Tyskland - Spanien i finalen men men, vinner Spanien blir jag nöjd whatsoever! Drog sedan ut på balkongen igen men när det är 40 grader är det inte speciellt gött haha, bara varmt och svettigt i princip. Drog in och läste klart sista hungerspels boken istället. Riktigt förvirrande slutet i andra och hela trean enligt mig, men whaaatever, dom var bra iaf ;)


Ikväll är det nog inget planerat mer än att jag ska kolla på Snooki and JWOWW Show, andra avsnittet idag, så BÄST!


Hoppas ni har det bra i sveariket ;*


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv