torsdag 7 juni 2012

Taggad!

ÅÅÅHKEJ kära folk, så eftersom det var 18 grader och skinande sol ute kom jag på den ultimata, fantastiska idéen att gå och bada. Uppfriskande var det iallafall. Nej fyfan vad kallt det var. Blev faktiskt ganska depp, varför är det så kallt? Det är banne mig 7 juni och det är iskallt ute (typ)! Vad är fel i år? Blir ju ledsen. Har sagt det flera gånger och kommer säga det tusen gånger till. Uh vad gött att få det varmt och gött snart i Tennessee...åh <3 Ska vara 30 grader dagen jag kommer! Det är så det ska vara på SOMMAREN!

Det är fredag imorgon och jag är så sjukt taggad...andra syrran kommer hem, ska på grill/film-night och det är bara fredag liksom. Fredagar äger alltid! Sista helgen i sverige ju :D:D:D
Juste. Kom nyss på att jag måste dissekera en fisk imorgon på biologin. Kul.

Fjortisbrillorna på: detta kommer vara en galen helg! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv