lördag 16 juni 2012

Lördag!

Tjoosan! Klockan är snart 11 på kvällen här men jag är så excited för imorgon att jag måste berätta nu!

Jaaag ska nämligen flyga imorgon! Asså, flyga, med farsan, här över tennessee. Han vet att jag vill bli pilot så vi ska gå igenom allt, jag ska få flyga själv ofc och det kommer vara så epic! Längtar så!:) Ska flyga flera ggr under tiden jag är här, men imorgon är premiären! Kan även nämna att jag ska till en air-show nästa helg uppe i Indianapolis, fredag till söndag tror jag. Ska flyga dit med farsan medans mamman och en tjej ska köra upp, lyx där haha!


IMORN KVÄLL är det även dags för konserten!! Idina Menzel från Glee asså! Det kommer vara så kul, hoppas bara på bra väder och inte så mycket luftfuktighet  haha!


Så grym kommer alltså min dag vara imorn! Nu ska jag iaf sova i min gigantiska säng :)


2 obsession låtar atm: Demi Lovato - Give your heart a break och Hot Chelle Rae - I like it like that


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv