måndag 25 juni 2012

Weekend

Just nu är jag så sjukt trött att jag bara ligger i soffan och lyssnar på musik. Vill inte sova än efter klockan är typ...kvart över åtta.

Iallafall, helgen. Körde upp till Indianapolis i fredags, skulle ta 5 h, men det tog närmare 8 pga trafiken. Damn asså.

Fredag kväll var bara ultra flum, jag drack mountain dew och fick världens jävla sockerkick. Det var gaaaaalet.

Lördag var flygshowen, det var sååå grymt! Satt i solen och kollade på en massa olika "shower"  av olika flygplan i 5 h. Mina favoriter var L39:orna och F16:orna. Såååå coolt! Fick även träffa några piloter sen efteråt, helgrymt var det.

Idag åkte vi hem, eller ah, tänker i dra hela historien men efter mycket om och men så fixa farsan och hans buddies att dom skulle komma och hämta mig vid en annan flygplats så jag fick flyga med dom. Så sjuukt snällt! Så jag flög med farsan och flög formation (svenska?) ...sen så flög vi själva hem och jag flög själv drygt halva vägen tbx till Tennessee, det var lika awesome som vanligt. Det är så kul att flyga själv, känner mig så....lycklig! Det är galet att jag som femtonåring redan har fått träffa så många inspirerande piloter och fått flyga själv i både sverige och usa. Jag har aldrig ens kört en bil haha. Men flygplan hanterar jag iallafall så en bil är nog nada problemos.


Är ju 16 snart såååå....;)


Bilderna är när vi flög formation


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv