torsdag 7 juni 2012

Give me your hand

Tänkte bjuda på en vacker bild jag tog förut och önska er alla en fortsatt trevlig torsdag först och främst.


Min dag har varit bäst. Så sjukt slapp. Åkte in till stan. Hade matte, fick C på NP som jag trodde att jag hade failat (ja, det kändes verkligen som det). Så jag fick reda på att jag även fick C i Matte 2C kursen. gladtjej96.
Sen flyttade vi på våran biologi lektion så vi slutade typ halv tolv. Iallafall så fick vi tillbaka biologiprovet. Ni vet det där provet då jag skrev att jag totalt sket i det och jag plugga bara kvällen före och på morgonen. 
Jodå, jag fick B. Mehehehe
Fick även reda på slutbetygen där. I Biologi 1 kursen, C. I biologi 2 kursen fick jag B.
Jag är nöjd och det känns gött. Kom även hem tidigt och imorgon är det fredag. It´ll be great! 
2 skoldagar kvar och 5 dagar kvar tills usa. 
Så jag tycker att folket på Gardermoen kan sluta fing strejka nu!!!

Här hittar ni bra shit:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv