söndag 3 juni 2012

Några saker ni kanske inte visste om mig

Några saker ni kanske inte visste om mig

* Mina 2 favorit artister är Lady Gaga och 3OH!3, bästa musiken ever!<3
* Jag har himla tjockt hår (thank god!), får alltid höra det när jag är och klipper mig haha
* Jag pratar bara engelska med mina två systrar och mamma, bara svenska med pappa
* Jag har aldrig flyttat, bott i Värmskog hela mitt liv :)
* Under drygt halva ettan mådde jag jättedåligt eftersom jag var osäker över mitt gymnasie val
* Jag har aldrig haft min egna dator eller tv, skoldatorn är min första egna dator!
* Jag hade min mamma som musiklärare 6an-9an och pratade alltid engelska med henne, även om det var lektion (jag kan inte prata svenska med mamma, det är bara för skumt)
* Jag använder i princip aldrig smink, även fast jag tycker att det är sjukt snyggt! :) Jag hinner/orkar inte och klarar mig finfint utan helt enkelt!
* Jag äger drygt 30 par örhängen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv