torsdag 14 juni 2012

Tennessee

HOLA! Sitter i tennessee och chillar atm. Vaknade tidigt imorse, 7. Min hjarna ar fortfarande installd pa sverige tider, det suger! Drog till the local YMCA och simma 1 km imorse, kom hem, lag ute i solen ett tag, kollade pa the Glee project och nu vantar jag pa EM matchen som vi faktiskt kan se. Det bor aven en tjej fran turkiet har som ar en utbytesstudent och hon ar ocksa intresserad av fotboll, sa vi ar uberglada over att matcherna faktiskt visas har! ESPN2 <3

Mitt rum ar ganska hilarious ocksa, jag bor typ nere i kallaren sa det finns inga fonster sa det ar as morkt hela natten/morgonen. Det finns en stor javla garderob och sonen som bodde dar nere innan ar sa forskrackligt lang att jag maste sta pa ta for att fa ner mina klader haha! Sangen ar ocksa hog som sjutton och jag maste typ hoppa upp. Jisses assa...

Annars ar det helt sjukt vackert har nere, det ar varmt as hell, typ 35 grader, stekande sol och vaaldigt kvavt. Men uh vad gott det ar assa! Jag alskar det! Antligen kanns det som sommar!

Nej, USA rockar assa. Det ar lika grymt som det alltid kommer att vara och uh...jag vill flytta hit! Ar sa glad att jag har en dryg manad kvar har!!

Ta hand om er pa andra sidan atlanten! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv