måndag 18 juni 2012

Värme och idiot ben

Tjoosan vänner på andra sidan atlanten! Hoppas ni har det bra även fast vädret tydligen suger. Ni vet att jag har världens skadeglädje men nu tkr jag nääästan synd om er med tanke på att det är så varmt här att man i princip inte kan vara ute mer än en halvtimme i taget. Även fast jag vet detta har jag bränt min ena axel idag :( den är röd, haha, vääldigt röd, men det gör inte ont iaf!

Det ska vara 35 grader hela veckan så jag kanske borde lära mig själv att använda sol kräm. Det behövs ju inte i sverige liksom! Här är det omgjagdör-hetta heeeela dagen!


Var ute och hiked igår, vi åkte en bra bit till typ ett natur reservat ställe med ett vattenfall och en cool hängbro and what not. Dock har ju jag problem med mina vader eftersom det bildas s.k. muskel knutar i mina vader...jag har så sjukt ont idag. Dom hade blivit bättre (jag gick ju till doktorn) men jag känner hur jämt allt blev "som vanligt" efter igår. Sten hårda och gör ont as hell. Kul. Blir så suuur.


Men men, annars händer inget spec. idag! Har läst ut andra hunger spels boken. Fattade absolut ingenting av vad som hände i slutet. Pucko haha.


Tjarråå!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv