lördag 30 november 2013

Mini-Thanksgiving

Hejsan!

Idag så ska vi fira Thanksgiving här hemma. Jag har fixat så att vi kan se årets Thanksgiving parade sen efter all epic Thanksgiving mat. Thanksgiving är min favorithögtid efter jul. Det bästa är ändå maten haha! Jag tycker inte om julmat (eller påsk- och midsommarmat, sak samma), men Thanksgivingmaten är dock det godaste man äter under året enligt mig. Sen är det alltid så kul att kolla på paraden från New York. Thanksgiving är ju en högtid som man ska fira med familjen, dock är det lite svårt när våran Amerikanska släkt är i USA och mina systrar är lite överallt i Sverige. Jag, mamma och pappa ska i alla fall ha en trevlig Thanksgiving dag tillsammans! :)

Sen blir det pepparkaksbak ikväll och julen tar över direkt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv