lördag 15 februari 2014

En sak i taget

Jag har haft en bra vecka som har bestått av Tumblr, mock exams och gymmet. Gymmade på tisdag, på onsdag så körde jag 20 min cardio själv och sen såg jag att ett Step-pass började så det blev en timme Step också, sen i onsdags körde jag ett kortare eget pass på gymmet. Har haft go träningsvärk i alla fall!

Igår var det ju alla hjärtans dag också och dagen då konsertbiljetterna till Lady Gaga släpptes. Jag sov jätteoroligt och drömde mardrömmar om att inte få biljetter, så orolig var jag haha. Vaknade sen och hade fått ett mms från pappa på våra biljetter, sååå jag och min syster ska dit den 30 September!! Är så himla glad att jag fick biljetter!! Såg ju henne live förra touren för första gången och det var nog bästa kvällen i mitt liv, så jag ser fram emot att få uppleva hennes otroliga talang en gång till!

Igår kväll så åkte jag ut till Ilandaskolan och var med på Volleynatta där. Helt ärligt var jag inte alls pepp och ville mest bara hem, men efter ett tag så vart jag på lite bättre humör och hade faktiskt kul ändå, även om det var ganska drygt mellan matcherna och otroligt varmt där inne. Vi kom tvåa faktiskt och väldigt nära att vinna, så det var kul! Var hemma strax innan fem i morse och var då hyfsat seg haha.

Vaknade strax efter ett i morse och var dötrött men jag tvingade mig upp så jag kunde vända tillbaka dygnet lite. Har dock riktigt ont i min fot från igår. Kommer inte ihåg att jag gjorde någonting speciellt för att skada den men i bilen hem kände jag hur det gjorde ont och när jag tog av mig skorna och la mig i sängen så kunde jag inte ha foten normalt. Trodde det skulle gå över till idag men tydligen måste jag ha vridit den under någon match utan att märka det för det gör fortfarande ont.

Annars så har jag ingenting planerat för idag mer än Mello och Sherlock ikväll, standarden på lördagskvällarna nu haha. Borde väl plugga lite men får se om det blir något med det! Imorgon ska vi ha brunch här hemma och får besök av Fannie och hennes gäng + några gäster från England som vi känner. Sen klockan ett så har jag en sommarjobbsintervju nere på cafét här i Värmskog. Kommer nog vara dönervös för jag vill verkligen få jobb där. Har lovat mig själv att inte spendera en till sommar på mitt förra sommarjobb så om jag inte får jobb på cafét så har jag just nu ingen backup plan. Men men, en sak i taget!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv