lördag 8 februari 2014

Time to get down to business

Väcktes idag av pappa som kom in och tyckte att jag skulle gå upp och se slutet på skidtävlingen. Tur var väl det eftersom Sverige tog silver! Bra start på OS!

Har annars bara ätit frukost och sen suttit och pratat med mamma ett bra tag. Idag ska jag plugga psykologi. Till veckan börjar något som heter "Mock Exams" vilket helt enkelt är en testomgång av våra riktiga exams sen i maj. Dessa ligger dock tätare än våra riktiga exams så det är ganska jobbigt. De håller på från torsdag till nästa fredag. Vissa ämnen tänker jag inte plugga på eftersom jag helt enkelt inte har tid och ork. Psykologi måste jag dock plugga på eftersom man måste referera till studier och just nu är det ytterst få som jag faktiskt kommer ihåg. Plus att psykologi är ett utav mina 2 favoritämnen so I dont really mind...;)

Time to get down to business!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv