söndag 23 februari 2014

Uppdatering

Tjenare allihopa, äntligen sportlov och tid att sova och äta och sova och äta och sova och äta lite mer. Det är min plan. I fredags så hade vi sista provet i matte, det gick så himla dåligt, men jag slutade innan 10 vilket var lite lyxigt. Åt lunch i skolan och sen så drog jag och sex andra tjejkompisar till stan och fikade. Vi satt där i drygt tre timmar och pratade bland annat om studentresan. Efter det så åkte jag hem till Lamberget igen, tog en powernap, lagade lite mat och sen så åkte jag ut till Curling-arenan och curlade i två timmar med tonårsgänget.

Igår så åkte jag och hälsade på min kompis i Sunne. Sov över där tills idag och kom hem i lagom tid till hockeyn. Har inte gjort mer än att kolla på hockeyn och avslutningen i princip.

Annars så är det även i princip bestämt att jag ska till Kalifornien i höst och vara Au Pair där! Wohooo! Det enda "problemet" är att jag behöver ta mitt körkort innan jag åker dit. Så nu har jag motivation till att börja övningsköra i alla fall! Det är inte 100% bestämt än, men nästan (i alla fall enligt mig haha). Dom har i alla fall sagt att de är väldigt intresserade av att ha mig och verkar (enligt mig) ha bestämt sig.

Har så många planer och så mycket framför mig just nu att det är lite överväldigande. Exams, studentresa, studenten, balen, sommarjobb (om jag får någonstans), körkort, Au Pair jobb, pilotutbildning och flera resor som jag skulle vilja göra någon gång. Vissa saker är bestämda redan men mycket är i planeringsfasen. Osäkerheten gör mig stressad, men allt ordnar sig nog tillslut.

God natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv