onsdag 5 februari 2014

Vanlig onsdagskväll

Tjenare! Har nyss varit och gymmat, blev ganska sent som vanligt men nu är det gjort i alla fall. Känner hur träningsvärken sprider sig i kroppen.

Imorgon så ska sista uppsatsen in som ska skickas iväg och bedömas (förutom dom vi skriver på exams). Hur som helst så är jag ganska nöjd med min faktiskt, har skrivit den på The Great Gatsby. Känns ganska skönt att det är sista uppsatsen att lämna in!

Annars så är väl den andra stora nyheten att jag har börjat skriva med en AuPair familj som var intresserade av mig, vilket är jättekul. Får se om det blir något med det! Vill inte skriva om det för mycket för det är inte alls säkert om det blir något, men kul vore det i alla fall! Will keep y'all updated om något blir bestämt såklart.

Imorgon är pingisträningen inställd igen så jag får väl stanna i stan och gymma på kvällen och åka hem på fredag istället. Har ingenting speciellt planerat under helgen heller förutom att jag måste plugga. Ska ju även kolla på både OS-invigningen och Melodifestivalen.

Det är dock två dagar kvar så nu kanske jag borde ta en dag i taget! Först ska jag i alla fall äta kvällsmat och sova lite!

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv