måndag 17 februari 2014

"Sweets, you couldnt ignore me if you tried"

Tjenare!
Igår hade jag en dålig dag och var verkligen på jättedåligt humör. Har haft en stressig helg och inte fått mycket sömn och då blir jag sur. Hur som helst så skjutsa pappa in mig till stan eftersom jag började redan klockan 8 idag och orkade inte stressa genom att åka ända ifrån Värmskog. Var så trött och på så dåligt humör ändå att jag gick och la mig tjugo över åtta i går kväll. Vaknade lite då och då under nattens gång men sov enda till i morse. Hur skönt som helst kan jag meddela.

Idag hade jag mock exams i kemi och i svenska. Kemin gick åt helvete. Jag gissade på varenda fråga och sov sen dom andra 45 minuterna eftersom vi inte får gå när vi vill. Som tur var så var jag fortfarande lite trött så att dom 45 minuterna gick förbi ganska snabbt! ;) Svenskan gick dock hyfsat bra vilket var skönt efter kemi floppen.

Imorgon har jag kemi och svenska igen. Tänker nu kolla på The Breakfast Club bara för att den filmen är fantastisk och för att jag verkligen inte har lust att göra någonting annat. #taggadpålivet

Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv