fredag 7 februari 2014

Sleep late and take selfies

Nu sitter jag här ute i skogen igen och bloggar. Kom hem strax innan sex och kollade på OS-invigningen. Var nära på att somna flera gånger så jag öste i mig en kopp kaffe så nu är jag jättepigg istället, kanske inte det bästa då jag har sämsta vanan att vända på dygnet varje helg (ja jag klarar av att göra det på typ 2 dagar).

Jag tyckte att OS-invigningen var bra gjord, det coolaste var ljus-scenen med alla sporter som hängde i luften. Jag är typ OS-fantast, jag älskar hela evenemanget och är alltid så imponerad av alla atleter. Jag föredrar dock sommar-OS då det är större och det är fler sporter som jag är intresserad av då. Hur som helst så är det jättekul att det än en gång är OS och jag hejar såklart extra på Sverige och USA! :)

Annars så har jag en lugn helg framför mig förutom att jag ska plugga då såklart. Skönt med en helg med inget planerat för de två kommande veckorna så är det fullt ös non-stop både i skolan och på helgerna! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv