måndag 10 februari 2014

Tur att dom inte ställer frågor

Tjenare!
Helgen gick mest ut på att plugga och att rädda allt viktigt på min dator. Jag har en tendens att bli väldigt arg ibland och ta ut min ilska på ehm...fel sätt. Så att när jag inte klarade av att göra en graf i Excel så må jag ha slagit till min dator. Tyckte inte det var en sån big deal...tills den dog efter ett tag haha...den lyckades dock återuppliva sig själv och jag kunde faktiskt använda den men allt frös typ varje minut. När det sen stod att det var fel på hårddisken såg jag till att spara allt och lämnade sen in den i morse när jag kom till skolan. Sitter nu alltså med en fungerande lånedator istället medans min är skickad på lagning, tur att skolan hjälper till och att datakillarna inte ställer så mycket frågor lol. Vill inte framstå som en maniac, jag är ganska harmless i vanliga fall haha (fråga mina vänner)....märkte även sen att jag inte hade kunnat göra grafen för att jag hade använt punkter istället för kommatecken när jag skrivit in min data i Excel....woopsi

Hur som helst så gick skoldagen idag ganska smidigt faktiskt. Imorgon har jag bara en halvdag också så det ska bli riktigt skönt. Ska dock stanna och jobba med våran TOK presentation och sen handla mat, men jag lär ändå komma hem tidigt! Ikväll måste jag läsa i två böcker så jag skippar träningen för att inte behöva stressa onödigt mycket, det behövs på måndagar känner jag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv