torsdag 27 februari 2014

Lyckad tvådagarsresa

Nu är jag hemma igen efter två trevliga dagar i Stockholm med mamma. Fick så himla bra saker med mig hem, tror aldrig jag varit så nöjd med shoppingen som från den här resan. Var bara två saker som jag ville ha med mig hem men de får jag köpa i USA pga pris och tillgänglighet.

Tänker inte ta bilder på allt jag köpte för så ambitiös är jag inte som bloggare, men det blev i alla fall en balklänning (wohoo), två bikinis (mina första på år och dar). En tröja från HM, en kjol från Monki, en strandklänning från American Apparel, en ny eyeliner från NYX och en foundation från Kicks.

Det jag ville ha var en huvtröja från American Apparel (ääälskar dom, finns inget bättre klädesplagg än deras huvtröjor) men mamma övertalade mig att vänta eftersom dom kostar 480 kr här men de är mycket billigare i USA så endast ber vi någon köpa med eller så köper jag när jag åker dit. Det andra jag var ute efter var korta mjukisbyxor från Hollister men tydligen tar de inte in dom mer i Stockholm så de får jag också köpa när jag åker över nästa gång.

Under våran lilla visit så träffade vi även två olika kompisar till familjen vilket var kul. Vi käkade även god hotellfrukost (seriöst det bästa som finns?!) och gick så vi fick sjukt ont i fötterna.

Lite saker kan ni få se i alla fall. Skriver med affärer ifall någon ser något dom tycker om.

Här är min lilla (och lila) balklänning. Köpt i en affär som heter Aksara

Min kjol som jag älskar är från Monki. Har även på mig min ena bikinitopp.

Mina nya bikinis. Top left = Topshop. Bottom left = Åhlens. Top right = Åhlens. Bottom right = American Apparel.

Snygg cambild på min tröja från HM också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv