torsdag 31 mars 2011

OMG en sådan FAIL!

Tja, veeecken daaag. Och snart är det heeelg :D sååå awesome! jag är jätteglad för jag har nuss kollat igårs Glee avsnitt. Det var sååå bra, och sååå hilarious, så nu diggar jag denna låt väldigt mycket: http://www.youtube.com/watch?v=fVVaawf2syU&feature=related Man blir bara så glad av den, speciellt när man vet när och varför dom sjunger den i serien. Uuuh, jag älskar glee verkligen! :D kan alltid få mig på bra humör igen :) Viiiilket jag verkligen behövde nu för usch, det är typ snöstorm ute :s Helt vitt på backen, fattar inte hur det stannar kvar på backen. AAAARGH!!!



Måste bara berätta en annan HILARIOUS sak som har hänt. Förut idag så fick jag ett sms om att våra klasströjjor har anlänt till Nöjesbutiken och så stod det en kod med. Tror ni inte att smarta lilla jag raderar alla medelanden då? Inklusive koden som man måste ha. Så efter att ha dött av skratt ett tag nu så har jag mailat dom och berättat att min klass kommer att döda mig om dom inte hjälper mig! Då borde dom ju iaf hjälpa mig hahahahahaha ;) helt hilarious asså! X) men det ordnar sig garanterat! Jag är så fett FAIL stämplad ibland asså hahahaha! Min klass kommer verkligen att döda mig, helt säkert! Eller iaf komma med en massa "Men emiliaaaaaa" Så wish me good luck imorgon! Alla kommer ju tro att jag skämtar hahahaha, 1 April imorgon ju :O Men till er som läser detta. Jag skämtar verkligen inte. Men jag tycker att det är rå hilarious xD



Oj, 1 april! Får gymnasie beskedet i posten ;) kul,kul! :) har också hemkunskaps provet imorgon när vi ska laga middag :) OCH en historia redovisning med min fett fina powerpoint. Wish me luck! BYYYYYEEEE!!!
vacker jag är va? Fast nä :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv