torsdag 3 oktober 2013

Älskade fredag

Tack för all positiv respons på mitt senaste inlägg. Jag har ju som sagt en bra bit kvar tills jag är där jag vill vara, men jag har fastnat på en platå efter minus 22 kg som verkar vara sjukt svår att rubba, men förhoppningsvis är jag på G att fixa det nu så att jag kan fortsätta gå ner i vikt. Har ju varit på samma vikt i flera månader nu även fast jag har tränat och ätit bra!

Anyways så fick det tyvärr bli en till vilodag idag. Muskelsträckningen är bättre men inte helt bra och eftersom nacken är så känslig så vill jag inte förvärra det. Planerar istället på att endast springa eller ta en lång promenad när jag kommer hem till Värmskog imorgon.

Imorgon har jag en lektion och den börjar klockan ett. Ska dock på ett möte vid tolv, men jag får ändå en skön sovmorgon! Åker hem till Värmskog imorgon och planen är att jag ska försöka plugga på kvällen. Den här helgen är det även Arvika marten. Jag ska dit på lördag och ska ut sen på kvällen med min underbara kompis Anna som jag inte har sett på år och dar! Ser fram emot att träffa henne igen! :D Ni andra i Arvika som läser detta får ta och hålla er ute på stan så jag får träffa er så ni inte gömmer er inne på krogen hela kvällen...

Ser fram emot en rolig helg!

Jag tycker verkligen om dom här bilderna. Inget smink, ingen färg, bara jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv