lördag 26 oktober 2013

Skelett 2.0

Tjenare! I fredags hängde jag hos en kompis hela dagen och på kvällen så åkte vi till Grums och kollade på film med ett gäng härliga människor :D

Idag så var det dags för högskoleprovet för min del. Hade inte pluggat eller så utan gick bara in för att göra så bra som möjligt liksom och försöka höja mitt förra betyg! Tyckte det gick åt helvete hela dagen i princip. Facit läggs ju upp direkt efteråt och när jag rättade så blev jag faktiskt överraskad. På varje prov så är det ju 40 p som är max. Det är 4 prov som räknas, 2 st matteprov och 2 st svenska&engelska prov. Gick bättre på språk (vilket tydligen är ovanligt då de flesta brukar få bättre på matten). Fick hela 30/40 på första provet, vilket är sjukt bra! Var jätteförvånad! Annars fick jag runt hälften på de andra så enligt vårens tabell så fick jag 0.9 på matten och 1.1 på språk. Gränserna sätts dock efter hur alla andra i Sverige har gjort så jag vet inte riktigt vad jag har fått förrän om 4 veckor. Hoppas att alla andra gjorde jättedåligt så jag får bättre betyg haha.

Bestämde mig även för att prova på en annan facepaint ikväll. Har flera som jag vill testa och det kanske är någon där ute som letar efter lite inspiration inför Halloween på torsdag. Tänker därför lägga upp bilder om jag gör någon så är det bara att måla av. När jag gör mina kollar jag alltid på en bild och gör exakt det jag ser bara. Brukar funka. Tänk bara på att ni målar er i en spegel...ingen som riktigt vet om det, men när jag målade Jorden i mitt ansikte så gjorde jag den spegelvänd hahaha. Woops!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort allt det här och sen sooova! God natt!





1 kommentar:

Bloggarkiv