torsdag 24 oktober 2013

Höstlov!

Wiiie, där tog jag höstlov!
Har en lektion imorgon och nej, bara nej, tänker inte stanna kvar för det haha. SÅ nu är jag hemma ute i skogen igen! Tio ton skolböcker är med hem och det här lovet kommer vara ultimata "plugg, fest och umgås med kompisar samt mer plugg" lovet.

Imorgon tänker jag nog åka hem till min kompis här i Värmskog och chilla där eftersom, I mean, why not. ;) Ikväll testade jag att göra den face-painten som jag har tänkt mig att ha till en Halloween fest till veckan. Fixade även en t-shirt till den som jag nog ska ha. Blev nöjd med båda även fast jag kanske ändrar ansiktet lite till nästa gång! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort allt det här och sen sova så länge som jag bara kan haha! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv