måndag 7 oktober 2013

Jag och Snooki är ganska badass

Proteinshake efter dagens styrkepass. Värmde bara upp med 15 min på motionscykeln och körde resten styrka. Ska börja fokusera på mer styrka nu för det ger mer. Plus att jag vill bli stark och vältränad, blir jag smalare på köpet så är det okej liksom, men det är ingenting jag faktiskt strävar efter längre. Jag vill bara ha min kropp så stark och bra som möjligt! :)

Måndag flög förbi som vanligt och nu laddar jag om för jobbiga tisdag. Snart sitter jag dock här igen och så är tisdag över den med. Tiden bara flyger iväg!

På torsdag kväll så ska jag och min kompis Linnea på ett informationsmöte angående en pilotutbildning. Jag är så himla förväntansfull för det här är första gången som jag går på något sånt. Har kollat på lite olika skolor och program som finns inom flygbranschen men har aldrig varit på något infomöte eftersom det aldrig är i Karlstad. Men nu, äntligen, så händer det grejer banne mig! Ren tur att jag såg en lapp om det i skolan idag.

Nu blir det dusch, kvällsmat och så ska jag se på Mileys dokumentär "The Movement" sen.
God natt :*



 Ni vet förmodligen om att jag tycker om Nicole (Snooki) från Jersey Shore och kollar på allt som har med henne att göra för jag älskar hennes personlighet och stil. Men ni kanske inte visste att både hon och jag blev gymstammisar och har båda gått ner 50 pounds (22 kg). Yeah, we are pretty badass och hon ser helt otroligt fin ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv