onsdag 2 oktober 2013

Äventyr i huvudstaden

Igår ringde jag hem och fick reda på att pappa hade vunnit två biljetter till Sverige - Tyskland matchen på Friends Arena samt en övernattning på hotell i centrala Stockholm. Vi diskuterade dock om jag eller mamma skulle hänga med och jag fick i "uppdrag" att höra med min mentor i skolan om det skulle vara okej att ta ledigt två dagar.

Sagt och gjort. Idag ringde jag hem och meddelade att det gick bra och mamma trodde inte att det var så bra för henne att ta ledigt, så nu ska jag på ett äventyr i Stockholm 15-16 Oktober med pappa och se på en grym fotbollsmatch. Ska bli så HIMLA kul och jag längtar jättemycket! Har alltid så kul på mina små resor med pappa och det ska bli extra kul eftersom jag faktiskt ville på en VM-kvalmatch (+ att Tyskland är grymma). Nu har jag någonting att se fram emot nu när höstmörkret kommer i alla fall! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv