onsdag 30 oktober 2013

Halloween planer

God morgon fina!
Idag vaknade jag tidigt för min kära bästis sms:ade mig och jag hade glömt att ha på ljudlös som jag brukar...well well, det var inte så farligt tidigt ändå. Har ändå slappat framför nya avsnittet av The Biggest Loser med en mugg varm choklad. Haha, jag har blivit så himla lat och orkar inte bry mig om att äta nyttigt atm. Måste ta tag i det asap, men det är skönt att inte stressa över mat också..

I eftermiddag så kommer Fannie och Marcus hit och ska sova över vilket blir kul! Imorgon så ska jag och Marcus åka in till Karlstad på Halloweenfest. Först är det förfest hos Ebba med alla mina underbara tjejer från min klass och sen ska vi ut på stan i Karlstad. Jag ska som sagt måla mig själv i ansiktet som ett skelett och har ju då även min tröja som jag har fixat. Ska försöka fixa mina naglar idag också, har så svårt att bestämma mig, men jag tror jag kör på något simpelt för jag vill ha mitt nagellack som lyser i mörkret över (yeeah coolaste någonsin). Har även dekorerat hela huset! Hittade tre lådor med dekorationer så nu ser det fabulous ut :)

Även om jag är världens mest lättskrämda människa som får panik när jag kollar på skräckfilm så tycker jag verkligen om Halloween, det är en sånn häftig känsla runt det! :) (och efter Halloween så är det dags för min favorithögtid!!)

Gick bak i bloggen för att läsa vad jag hade gjort förra Halloween. Tydligen så gjorde jag ingenting speciellt förutom att jag vaknade av att ja slog mig själv i ansiktet. Fattar inte hur jag kan ha bloggläsare ibland, sakerna jag bloggar om alltså hahaha 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv