fredag 18 oktober 2013

Stockholm och Napa

I skrivande stund sitter jag i Karlstad universitetsbibliotek och lyssnar på Eminem. Mycket har hänt sedan jag uppdaterade senast. Har varit i Stockholm och sett på fotboll med pappa och under den tiden bokade även mina kompisar våran studentresa till Ayia Napa.

Stockholm var helt magiskt. Gick på stan, fick med en tröja från Hollister samt nya hörlurar + headset. Matchen på kvällen var en utav de bästa upplevelserna någonsin, så himla häftigt! Riktigt roligt att vara i Camp Sweden innan matchen också där alla sjöng svenska låtar, några kändisar var där och folk drack och fick ansiktsmålningar med svenska flaggan. Stämningen var obeskrivlig!

Ayia Napa som sagt. Exams för oss naturare i klassen slutar den 20 Maj och den 24 åker jag och 10 av mina tjejkompisar i klassen till Ayia Napa för en vecka med sol, bad och festande. Kommer bli sinnes! :)

Den här helgen är fullspäckad och jag har tagit kvällen "ledigt" idag för att få någon tid för mig själv. Det händer så himla mycket varje helg för mig att jag faktiskt har börjat säga nej till vissa saker, vilket såklart är hur tråkigt som helst. Om ett tag ska jag åka hem till Värmskog iallafall. Ska hit till Universitetet igen imorgon förmiddag för att plugga och på kvällen så ska jag på inflyttningsfest,ska även sova över där! Hoppas att den här helgen inte går så himla snabbt som alla andra har gjort. 










Folk frågar mig alltid hur det går i skolan. Här har ni svaret hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv