torsdag 10 oktober 2013

Pilot och Gaga - bästa dagen!

Hejhej!

Sorry för dålig uppdatering men jag hinner inte med, det är banne mig redan fredag imorgon (?!?!), så sjukt!

Jag har haft en bra vecka och höjdpunkten var lugnt ikväll! Jag var på en informativ presentation om en flygutbildning/skola som finns i Norge. Har världens snällaste vänner, Ebba och Marcus, som hängde med mig dit så jag slapp dra dit själv också vilket var så himla snällt av dom! Mitt val står nu mellan den och en annan utbildning som heter SAA här i Sverige. Båda två har två stora fördelar. Den i Norge verkar mindre krånglig och man måste inte genomföra vissa tester innan, samt så verkar det finnas mer platser där (lättare att komma in). På SAA är dock ett år av utbildningen i San Diego vilket såklart lockar mig väldigt mycket men där är det krångligare med mer prov innan och mindre platser osv!

Får se vad det blir, först måste jag ta studenten och leva livet lite. Ibland kan jag fråga mig själv om jag verkligen vill göra den här utbildningen eftersom den är så dyr och avgörande, men varje gång jag flyger eller träffar piloter samt går på såna här saker så känns det så himla självklart att det är det här jag vill göra. Jag har bara så mycket jag vill göra med mitt liv att jag inte vill låsa fast mig vid ett specifikt jobb. Feel me?

Anyways så fikade vi på Waynes efter medans vi väntade på bussarna hem och nu har jag försökt trycka in lite fysik i mitt huvud. Har ett prov imorgon och jag började i princip plugga idag, bra där. Lär säkert faila men jag får ändå gå på helg sen so I mean...not too bad ;)

Pappa beställde även mitt Lady Gaga, Applause "kit" idag. Längtar så tills albumet kommer ut så att jag får det hemskickat! (Bild längst ner)

God natt :*





Jag absolut älskar t-shirten. Dom ögonen alltså <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv