tisdag 22 oktober 2013

Ge mig lov

Tjenare!
Är sämst på att uppdatera känner jag, vet inte vad som har hänt riktigt men jag glömmer bort att blogga helt enkelt.

Mått lite konstigt på sistone. Fryser väldigt lätt och i princip 90% av dagen tycker jag att det är jättekallt. Varit så ett bra tag nu och igår hade jag förmodligen feber på kvällen också. Mådde dock helt okej idag förutom att jag frös, så jag var nyss på gymmet och körde lite. Gick dock jättedåligt och är bara på dåligt humör nu, så det var inte sådär superkul haha ;)

Annars så rullar livet vidare. I helgas skypade jag hela fredag kväll i princip, pluggade på universitetet med Fanny på lördag förmiddag och på kvällen åkte jag på inflyttningsfest. Helt okej helg helt enkelt men ingen tid att vila ut som vanligt...snart är det lov i alla fall! Känner att jag behöver sömn och tid för mig själv just nu!

Hoppas ni alla mår bra! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv