söndag 27 oktober 2013

Sassy Sunday

Fick en fråga om vilka facepaints jag använder, skrev ett inlägg typ två år sen (wow vad tiden går snabbt) som ni kan läsa HÄR!! Mamma köpte dom färgerna flera flera år sen och dom är ganska dyra men otroligt bra och täckande, samt håller obviously forever.

Sassy sunday time! Söndagar tycker jag om. Jag får alltid saker gjort då!

Idag är ultimata städdagen för mig. Jag är ensam hemma så jag kan spela min musik huuur högt jag vill utan att någon kommer upp till mitt rum och klagar. Dansar runt, sjunger och städar mitt rum eftersom det ser ut som ett bombnedslag här inne. Hälften av mina kläder låg på golvet och jag vet inte huuur många väskor och påsar som ligger utspridda här. Tänkte det skulle vara bra att starta lovet med att fixa mitt rum så jag slipper göra det om några dagar när jag bara vill ligga framför datorn och kolla på serier haha. Eller så är det så att jag bara undviker skolarbete. Det är nog en kombination av båda haha.

Hoppas ni också har en produktiv söndag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv