söndag 1 april 2012

Asså va?!

Tänkte slänga ihop ett inlägg åt er mellan alla gånger jag läser upp mitt tal. Tiden pendlar från 3.58 - 4.06...talet ska vara 4 min. Jag hoppas verkligen att detta går bra! Jag vet att jag kommer vara nervös, även fast jag inte tycker att det är hemskt att snacka framför folk. Blir ändå nervös varje gång. Logiskt i know...


Bara tre skoldagar kvar nu iallafall. Hör jämt hur alla arvikingar skriker av aggression at the moment. Cause yepp, Karlstad går på påsklov redan på onsdag. Surt! ;*
På fredag åker jag till Holland, är så sjukt taggad...mest inför flygresan. Finns inget bättre än att flyga! :o
Nädå, ser fram emot att få träffa våra holländska vänner igen, dom är awesome! :) 9 dagar i Holland, 9 dagar borta från Sverige. Kommer bli grymt!

Glöm inte bort att ändra månad på busskortet (förvånar mig inte om jag själv glömmer nu...)!

Ska fortsätta hänga med min unicorn...

Borde fan starta modeblogg...

Asså va?!




1 kommentar:

Bloggarkiv