torsdag 5 april 2012

Tidsoptimist

Igår var sista skoldagen! Stannade i stan efteråt och käkade och kollade på Hungerspelen! Den var sjukt bra! Satt och var nervös genom hela filmen bara för att jag visste vad som skulle hända. Själv tycker jag att dom lyckades riktigt bra ändå! :) Men jag vill se den igen...vet inte varför men det känns som om jag inte kommer ihåg hur filmen var. Kan vara för att jag var trött och det var kallt som fan där inne så jag satt och frös hela tiden och kunde inte koncentrera mig på filmen. + att varenda gång någon sa namnet "Peeta" var det en liten röst inom mig som automatiskt sa "bread" hela tiden.
Jag är patetisk ibland haha.

Borde packa....men det blir alltid att jag stress-packar någon timme innan vi drar ändå. Varenda gång. Spelar ingen roll om jag ska sova över en natt eller ska åka på världens största scoutläger (literally), packar alltid natten före elr någon timme innan vi ska dra. Tidoptimist? Hell yeah

Måste hitta min kamera också...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv