tisdag 10 april 2012

OMG ett inlagg

Ett inlagg. OMG! Har inte a, a och o (you know what i mean). Men ni fattar nog anda ;)
Finns ju nagra tappra ungar som fortfarande kollar in pa min blogg for att se om jag har uppdaterat sa jag kande mig lite taskig om jag inte gjorde minst ett inlagg den har veckan.
Som ni vet ar jag i Holland. Kom hit i Fredags. Kan inte fatta att det redan ar...ehm...tisdag (?). Tappar helt kollen pa dag och tid nar det ar lov! Precis som det SKA vara! ;)
Holland ar iaf as najs, som vanligt! Har besokt Claires tva ggr redan. I just love that store!

On another note sa kommer Lady Gagas "Born This Way Ball Tour" till Sverige den 30 augusti. Om jag inte kommer dit kommer jag grata i flera dagar. Bara sa att ni vet. Random info. But important info.

Nej..nu ska jag fortsatta enjoy my Easter Vacation har i Holland. Pa torsdag ska vi till Amsterdam och stanna dar en natt. Jag alskar att inte vara i Sverige (no hard feelings bros)
;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv