söndag 22 april 2012

Jersey

Efter lite drama igår kväll hade jag en überbra morgon idag! Var som sagt på gudtjänst i Grums, var så sjukt gött att träffa alla och sjunga lite, tänka på annat ett tag iallafall! Har bara en sak som snurrar runt i mitt huvud heeeela tiden at the moment.
Har amerikaner här, mammas kompisar asså, så jag gömmer mig uppe på mitt rum. Ska nog ta och kolla på Jersey Shore och sen börja med biologin. Älskar Jersey Shore, blir så himla glad, tycker inte alls att dom är så jävla puckade som alla andra säger. Vissa av sakerna dom gör påminner mig om hur det är att vara i New York/New Jersey. Bara känslan liksom...tro det eller ej.
Pauly D och Snooki är lugnt mina två favoriter! Nu kommer en massa människor döma mig för att jag diggar Jersey Shore...men jag tycker att det är grymt så yeaah. I dont care ;* Baraaaa 51 dagar kvar tills jag landar i Jersey. Yeeeaaah BUDDIE! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv