måndag 16 april 2012

Back in Business

Tjooosan!
Första dagen i skolan idag, sjukt kul att träffa alla igen men fyfan vad skoltrött jag är. Även fast det nyss varit lov. Jag har bara 35 skoldagar kvar nu iaf! Försöker gräva efter motivation ngnstans, men med tanke på att jag flög igår och blev lika awed som vanligt fick mig att verkligen vilja bli pilot igen (har varit lite osäker) och jag antar att jag måste plugga för att kunna bli det...så ja, där har jag min motivatin antar jag!

Det kommer en massa bilder från Holland later on! Ikväll ska jag plugga biologi eftersom vi har prov imorgon. Kanske dags att läsa igenom det iaf! ;)
Ni får nöja er med mobil bilder från flygresan! Myyycket fint! Alla är från igår!






Sander som kör FS (Flight Simulator), lika coolt som vanligt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv