lördag 21 april 2012

Lördag!

Dagen har varit slapp, som en lördag ska vara! Imorse fick jag besök från en som jag ska jobba för i sommar. Jag ska jobba i Värmskog i sommar på ett litet museum som finns här så jag fick lite böcker och papper som jag kan läsa på och plugga lite! :)
Sen redigera jag och la in alla bilder och videor från Holland. Dom ligger nu på facebook. Dom kommer även komma upp här på bloggen lite då och då..
Tog nyss en promenad med syrran och nu sitter jag och inväntar fotbollen! Har biologi presentation på måndag men jag pallar inteeeee. Är så sjukt skoltrött. Vilket inte är bra :ss
Imorgon ska jag på gudtjänst i Grums iaf. It´ll be great! :) Sen antar jag att jag får tillägna hela söndagen åt biologin! ;)



Ikväll hejar vi på BARCA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv