lördag 21 april 2012

The Crazy Way

När så många andra ungar blir mobbade som liten...varför blev inte jag det? Jag har alltid varit ful, knubbig och kort, ingen liten söt unge som alla andra. Men ändå har jag alltid blivit accad för exakt den jag är vilket verkligen tyder på att jag har världens bästa vänner (och har haft genom åren) som verkligen har gjort mig till att vara en så stark och självsäker person som jag är idag! Det är inte alla som har den "turen" genom sin uppväxt. Jag önskar att alla kunde ha det så bra som jag hade (har) det! Tack för det! <3
När sen folk kommer upp till mig och säger att dom aldrig kommer glömma bort mig för att jag har betytt så mycket och varit så speciell eller att folk önskar att dom var mer som jag. (Vilket faktiskt har hänt några ggr)
Det är saker som inte ens jag kan förklara hur det känns. Det känns så overkligt. Jag är glad att jag kan hjälpa andra att må bra. Men glöm aldrig att ni är precis lika mycket värda och precis lika grymma själva!
Jag älskar mina vänner :')
Själv har jag planerat att leva livet...the crazy way!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv