tisdag 24 april 2012

Maximal tuesday

Tjoosan friendsies! Hade svenska nationella idag på morgonen, läsförståelsen! Sen hade jag över två timmar håltimme, mentorstid, en timmes håltimme och sen språk.
You are right. Jag stack mehehe. Kom hem strax efter ett.
Chillade till mamma kom hem.
Sen efter maten drog jag ut till sjön (5 min promenad). La mig ner på en sten i solen, stekte, lyssna på musik och bara njöt av utsikten.
Sen gick jag hem men ville inte gå in. Så jag helt ärligt bara gick runt här hemma. Sen fick jag världens impuls att klättra upp ett träd som vi har här. Jag har lärt mig att klättra upp cirka 6-7 m (?) i det trädet så jag var tvungen att se om jag fortfarande kunde. Jag älskar höga höjder <3







Jepp. Det går fortfarande haha.

I´m craaazzzyzyzyzy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv